Märtha Louises Instagram-profiler og troen på krystaller

Etter kritikk mot å blande prinsessetittel med bissniss, har Martha Louise laget to Instagram-profiler. Jeg forsøker å se forskjellen, det er ikke lett, mye dobbelposting og sånt, og det var det også i går, denne storyen her. Skjermdump.

Jeg må innrømme at da jeg så dette på prinsesseprofilen, tenkte jeg at det var kanskje mer materiale for den kommersielle, eller ikke at hun selger krystaller eller noe, men tross alt.

Men! Hun hadde lagt storyen ut begge steder, og dermed kan vi lære litt om forskjellen på følgerne til prinsessen og businessdamen. Her kan dere se:

Ingen gigantisk forskjell, og vi vet heller ikke hvor mange som har svart i hver av spørreundersøkelsene. Men siden profilene har hhv 136 og 21 tusen følgere, kan vi anta det er flere enn mamma og bestevennen, kanskje noen hundre eller tusen på hver.

Og som vi kan se, og til ingen overraskelse, er business-tilhengerne åpnere for kosmiske energier, men forskjellen er ikke ravende stor. Jeg oppfordrer Mette-Marit til å ha nøyaktig det samme spørsmålet på sin Insta, hadde vært sjukt gøy for nørder som meg.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *